اظهار جالب فرگوسن
تاريخ : یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:, | 18:45 | نویسنده : mohammad mahdi

 


میدان-سرالکس فرگوسن سرمربی باتجربه منچستریونایتد معتقد است که تیمش می تواند در صورت ارائه یک بازی تهاجمی مقابل چلسی به پیروزی برسد. این دو تیم امشب و در ورزشگاه استمفورد بریج مقابل یکدیگر به میدان خواهند رفت.

دراین میان و درآستانه برگزاری بازی حساس امشب سرالکس فرگوسن به خبرنگاران گفت:« من نمی توانم بگویم که این قدرتمندترین چلسی ممکن است. فکر می کنم که اگر به دوران گذشته و چلسی دوران مورینیو بازگردید، متوجه می شوید که آن تیم، تیم واقعا منسجمی بود و بازی کردن مقابل چلسی مورینیو واقعا سخت بود. در آن دوره دیدیه دروگبا  وجان تری و لمپارد جوانتری را در زمین می دیدید که در یک سال 30 گل می زدند. آنها دیگر نتوانستند آن بازیکنان قبلی باشند. چلسی مورینیو یک تیم واقعا قدرتمند بود و شکست دادن آن تیم واقعا سخت بود.»

 

جان تری بازی امشب را از روی سکوها دنبال می کند و امشب دومین جلسه محرومیت از محرومیت چهارجلسه ای اش را پشت سرخواهد گذاشت. فرانک لمپارد هم به دلیل مصدومیت دراین بازی غایب خواهد بود.

یونایتد امشب میهمان تیمی است که تری و لمپارد را در اختیار ندارد و البته فرگوسن می داند که مهاجمان تیم دی متئو می توانند خطرات زیادی را ایجاد کنند. این مربی 70 ساله اسکاتلندی ادامه داد:« چلسی بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اعتماد به نفس زیادی به دست آورده. و روبرتو نشان داده که باید برای بازیکنان این تیم   ارزش زیادی قائل بود. این نکته مثبتی است. من فکر می کنم که حضور سه بازیکن با نامهای خوان ماتا، اسکار و ادن آزارد در یک تیم، خیلی ریسکی است. یک تیم تهاجمی به معنای واقعی. ولی اگربتوانی این بازیکنان را مهار کنی، شانس خوبی برای موفقیت خواهی داشت.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: